zaterdag 22 september 2012

BOY'S AND GIRL'S

Hoi hoi,

Daar ben ik weer, ik de smaak aardig te pakken deze week ik weet niet wat er met me aan de hand is....
En paar weken geleden had ik deze mal van MFT al aangeschaft maar had er nog niets mee gedaan. Via via kwam ik ik bij het blog van MFT en zag daar een leuke sketch en dacht toen gelijk aan deze mal.Ik vond de sketch zo leuk dat ik er maar gelijk wat meer heb gemaakt.....
Is het geen leuk gezicht zo.... laat de baby's maar komen ik ben er klaar voor ha ha.

Nu ik heb de smaak helemaal te pakken dus ga gauw nog wat kaartjes maken. Groetjes en misschien tot de volgende keer.
Esther

Ps. Ik wilde graag meedoen met de challenge bij het MFT blog maar ik snap er echt niets van hoe ik die kaart daar kan plaatsen dus als iemand nog tips heeft ...............

3 opmerkingen:

  1. JIj bent goed bezig.....
    Deze zijn echt beeldschoon nu maar hopen dat er een baby-boom aankomt.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, je bent productief geweest! Leuke kaarten, mooie mal!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn leuk deze babykaartjes! Die mal van MFT is helemaal gaaf. Hopelijk gaat het nog lukken met het plaatsen van je kaartje.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen