woensdag 13 februari 2013

Beterschap


Goeden avond,
Deze kaart heb ik speciaal voor mijn vader gemaakt, hij is gisteren geopereerd (omleiding van een ader in zijn been) het tekst stempeltje erbij vond ik wel erg toepasselijk. De operatie is gelukkig allemaal goed verlopen. Vanmiddag ben ik met mijn kinderen even een zelf gemaakt fruit/snoep mandje gaan brengen met deze kaart erbij. Het afdrukje daar moest hij erg om lachen ik vond hem zelf ook erg leuk. Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge van Sunday sketch en Stamp. Nou ik ga lekker nog even wat freubelen dus wie weet van de week nog wel een kaartje.
Groetjes Esther

5 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje! De tekst is inderdaad wel heel toepasselijk. Fijn dat het goed gaat met je vader na de operatie en dat je al even bij hem bent geweest. Afdrukje is echt komisch.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely take on the sketch this week, fab image too :)
    Thanks for joining us at Sunday Sketch and Stamp! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card. Hope your Father is soon home and doing better.

    Thanks for joining us at Sunday Sketch and Stamp.

    Mari

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, wat een grappige kaart! Dat kan je vader wel waarderen, zeker nu de operatie goed is gegaan :) Hopelijk is hij inderdaad snel weer op de been.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen